Wybierz najlepsze drukarnie:

Szeroka oferta, rozsądny stosunek jakości wydruku do jego ceny, dodatkowe funkcjonalności (np. możliwość zlecenia projektu przez internet) to tylko niektóre cechy dobrej drukarni internetowej.

Jak wybrać drukarnię online?

 

Coraz więcej osób wybiera drukarnie internetowe. Czy jednak zawsze możesz tylko zyskać? Na co opłaca się zwrócić uwagę podczas wyboru drukarni internetowej?

Zalety drukarni online

Drukarnie internetowe stają się coraz popularniejsze – głównie ze względu na atrakcyjne ceny oraz wygodę zamawiania. Korzystając z drukarni online – jak na dłoni widzisz całą ofertę, warianty i cenę. W razie pytań możesz domówić szczegóły na czacie, przez telefon lub mail. A gdy już się zdecydujesz: klikasz i czekasz, aż świeżutkie wydruki wylądują na Twoim biurku. Zamiast w pocie czoła biegać po mieście, możesz robić to, siedząc w ciepłym fotelu, biurze czy tam w wannie – i to 24/7.

Klienci coraz chętniej korzystają z drukarni online. Ich wybór jest bardzo duży – a przez to naprawdę można się pogubić w gąszczu ofert. Jeśli zastanawiasz się, jaką e-drukarnię wybrać, mamy dla Ciebie kilka wskazówek, które mogą Ci się przydać. Przejdźmy do konkretów – na co zwrócić uwagę, wybierając drukarnie online?

Jeśli zamawiasz np. materiały firmowe, opłaca się to robić w jednym miejscu Dlaczego? Głównie dlatego, że daje to większą szansę na uzyskanie spójnych jakościowo i kolorystycznie wydruków. Za przesyłkę płacisz tylko raz (albo nie płacisz w ogóle). Jeśli drukarnia ma obszerną ofertę produktową, prawdopodobnie posiada też rozbudowany park maszynowy, dając wiele możliwości i technik druku w jednym miejscu. Jeśli nie chcesz się rozdrabniać i tracić czasu na różnych wykonawców – wybierz drukarnię, która zrobi dla Ciebie… wszystko;)

To taka, która jest rozbudowana, profesjonalna, a także ułatwia wygodne przeglądanie oferty. Ważny jest funkcjonalny podział na kategorie oraz dokładna wizualizacja i opis produktów. Dobrze, jeśli na stronie znajdują się przemyślane filtry, pozwalające zawęzić wyszukiwanie do konkretnej grupy tematycznej i produktowej.

Poza samą ofertą, opisami produktów i poradami, warto zwrócić uwagę na inne ułatwienia. Przyjazna drukarnia online nie tylko prezentuje ofertę, ale też inspiruje. Dobra strona to taka, która pozwoli w 1 miejscu załatwić wiele spraw. Bo o wygodę tutaj przecież chodzi, prawda?

Najlepsze drukarnie online oferują nie tylko same wydruki, ale też darmowe porady, szablony i dedykowane narzędzia. Warto wybrać platformę, która daje coś więcej niż same wydruki. Na niektórych stronach można dodatkowo skorzystać z darmowych inspiracji, porad i szablonów. Tutaj jednak warto wybierać takie, które oferują autorskie, unikalne szablony – tworzone przez uzdolnionych twórców, a nie takie z gotowych generatorów. Dobrą jakość po prostu widać. Niektóre platformy oferują także dostęp do bazy grafików i narzędzia ułatwiające wygodny kontakt z projektantem.

Wybierając drukarnię online, zwróć też uwagę na dostępność różnych form kontaktu. Od czata, dzięki któremu można na bieżąco rozmawiać o ofercie, przez telefon, social media oraz mail. Dzięki temu możesz najbardziej dogodną formę kontaktu.

Cenę zawsze warto odnosić do jakości. Bo co z tego, że zapłacisz – względnie – mniej, jeśli wydruki będą wykonane niedbale i to na kiepskim podłożu? Wiadomo, że materiały reklamowe to istotny element budowania wizerunku firmy i są one naszą wizytówką. Dobra jakość to większa pewność, że nie będziesz tracić czasu na kolejne reklamacje i poprawki. Wybierając drukarnię, zwróć uwagę na to, jakie maszyny oraz techniku druku oferuje, a także jaki wybór podłoża i uszlachetnienia posiada. Jakość materiałów reklamowych to część wizerunku, nie zawsze warto na tym oszczędzać.

Niestety często właśnie tutaj zawarte są małe grzeszki drukarni online. Te koszty w wielu drukarniach są przerzucane na klienta. Widać to dopiero po podsumowaniu zamówienia. Co więcej, koszty te często są zawyżane. Pamiętaj jednak, że tak wcale nie musi i nie powinno być. Nie daj się nabić w butelkę i wybierz drukarnię online, która weźmie koszt wysyłki na siebie.